duminică, 30 iunie 2013

No, I won't spend my whole life hiding my heart away...




Nu pot sa spun ca viata mea s-a schimbat intr-o masura semnificativa de cand am deschis usile blogului. Nici ca am avut de raspuns la intrebari incomode. Da, am simtit intrebari nerostite si stiu cu siguranta ca s-a vorbit, putin macar, "de bine" la adresa mea de catre oamenii care nu mai fac astazi parte din viata mea.
Am fost intrebata daca nu mi-e teama ca devin vulnerabila acum cand lumea stie cine sunt si ce am trait. Nu, nu imi e. Nu e ca si cum mi-as fi pus viata pe tapet si chiar daca as fi facut-o, nu am nimic de ascuns. Sau, ce am de ascuns, nu devine subiect de blog :).
La fel, m-ati intrebat daca pe iubitul meu nu il deranjeaza ca scriu despre iubiri pierdute. Adevarul e ca nu l-am intrebat niciodata. Nu a fost nevoie. Stie ca are fiecare bucatica din mine.
Sunt la fel ca si voi, toti cei care ma cititi, sunt construita din lumini si umbre si plamadita din sentimente si suferinti. Atat doar ca am nevoie sa iubesc sau sufar prin cuvinte, mi-e imposibil altfel. Nu sunt insa pe un alt capat de punte. Sau, daca uneori sunt, o fac doar ca sa pastrez balansul.
Am mai fost intrebata, in cea mai mare parte de oamenii sufletului meu, de ce au trecut atatia ani pana sa fac iar asta. Nu stiu, nu am un raspuns. Pur si simplu, sufletul meu nu a mai stiut sa astearna pe foi tot freamatul din el o vreme. Sau nu a putut. Acum poate mi-am revenit. Ramane de vazut. M-am vindecat de foarte multe rani. Si am crescut. Parti lipsa voi avea mereu dar acum stiu sa traiesc fara ele.
Va multumesc pentru incurajari si aprecieri, sunt sigura ca au fost sincere.
Si va mai multumesc ca seara, inainte de culcare, cand vad numarul accesarilor, stiu ca undeva, printre voi, e o parte din sufletul meu.

No, I won't spend my whole life hiding my heart away...



Un comentariu:

  1. Nu vad de ce un iubit actual ar fi gelos pe o iubire trecuta. Pana la urma iubirea trecuta, traita, consumata, uitata te-a adus in prezent, langa el. Nu pot fi geloase pe experientele traite de omul meu iubit, ele l-au construit in omul pe care il iubesc astazi.

    RăspundețiȘtergere