joi, 12 mai 2016

Freedom

Fiecare dimineata e, de regula, un maraton. 10 min pe care le-ai dormit mai mult iti pot da peste cap toata ziua. Inafara de tabieturile care ne diferentiaza, cred ca diminetile tuturor sunt asemanatoare si ca le punem pe repeat 5 zile pe saptamana - trezit, cafea, imbracat, trafic, job. O rutina pe care ne-o asumam. Care ni s-a transformat in stil de viata.
Azi m-am trezit fara alarma chiar daca nu merg la job. M-au trezit primele raze si sensibilitatea ridicata ce o am la lumina. In mod normal m-as fi enervat. In schimb, mi-am baut cafeaua in gradina, pe iarba inca uda, intr-un ciripit zgomotos de pasarele. Erau 7 grade si un aer curat si racoros cum numai dimineata poti respira. Fara sa citesc mailuri, fara sa planific nimic, fara sa imi lipseasca ceva. Avand un singur sentiment in minte si, mai mult, in inima: de libertate.

Mi-a luat 30 de ani sa ajung aici. 30 de ani de cautari, de pierderi, de regasiri. De vise cand colorate, cand monocrome. De nopti cu luna plina sau doar cu stele. De mari albastre cu dorinte duse de valuri in larg, de scrisori ce nu s-au mai intors la tarm. De oameni pe care i-am inchis in mine. De oameni ce vor ramane mereu. De oameni ce au plecat pentru totdeauna. De oameni ce n-au fost niciodata.

I am no longer lost. I am free.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu