luni, 10 octombrie 2016

Dulciuri cu suflet. Oameni cu suflet.

Oamenii nu sunt aproape niciodata ce par. Uneori e o surpriza placuta, alteori e una ce ne intristeaza foarte tare. Mai sunt si cazurile in care suntem deja arsi si nu ne mai surprinde nimic, dar acelea nu se pun la socoteala, sunt destul de rare si aproape niciodata valabile in relatiile cu oamenii care chiar conteaza - si reusesc (totusi) sa ne raneasca. Cum, de regula, oamenii pe care ii iubim cel mai mult ne dezamagesc cel mai tare, tot asa se poate intampla sa ne surprinda intr-un mod foarte placut persoane pe care le cunoastem prea putin.
De cand a inceput toata chestia asta cu dulciurile am simtit un amalgam de reactii. Pe langa incurajari si oameni pe care ii simt cum se bucura pentru mine, am auzit rautacisme, indoieli si ineptii de genul: Claudia, esti manager, nu poti sa faci prajituri, nu e ok, ce-ar zice lumea?
Nu pot sa zic ca nu stiu ce-ar zice lumea, pentru ca stiu. Nici ca nu-mi pasa, as parea aroganta si autosuficienta. Zic insa ca universul asta e atat de mare incat putem trai cu totii fericiti in patratelul nostru. Asta, daca ne-am vedea fiecare de treaba noastra, de fericirea, sau nefericirea noastra, dupa caz. Daca ne-am preocupa sa schimbam mica lume in care traim fiecare dintre noi si nu ne-ar interesa atat de mult a celorlalti. Una din filosofiile mele de viata e ca daca nu poti sa-l ajuti pe un om, macar nu il incurca. Daca nu ai un cuvant bun, restul tine-le pe tine.

Totul a inceput din joaca. Iar in joaca, de regula, lucrurile sunt curate, simple si sincere. Vin natural. Sunt pline de emotie. Si de suflet. Asa e acum in mica mea lume mare. Asa intentionez sa ramana. Va rog, daca tot veniti cu bocanci, macar descaltati-va pe parcurs. Sau ramaneti afara. E nedrept sa lasam in urma noastra atata noroi...

Va multumesc pentru mesaje. Pentru toate, indiferent de tipul lor. Au ajuns la mine, le stiu gestiona. Cu unele adorm seara, altele imi coloreaza ziua. Pe altele invat sa le ignor. Nu e nici pe departe ceva mare. Mie insa mi-au placut mereu pasii mici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu