marți, 18 septembrie 2012

Soulmate



Cred ca avem cu totii cate un suflet pereche. Unii il cautam o viata intreaga si nu-l gasim, altii nu-l cautam deloc si ne gaseste el.
Every summer has a story. Tu ai fost povestea mea de vara asta, de anul asta. Vreau ca tu sa ramai singura poveste pe care o voi mai asterne de acum. N-ai venit pe un cal alb, (ai schimbat chiar prea multe masini), dar sentimentul ca sunt printesa l-am avut din primele zile, chiar de dinainte sa-ncepi sa-mi spui "princess". Si nu l-am pierdut nicio clipa.
Da, pe tine te-am asteptat in tot acest timp. Si chiar daca luni intregi am tot asteptat sa devi si tu ca toti muritorii de rand (era prea frumos sa fie adevarat tot ce traiam) acum am inteles ca n-ai purtat si nu porti nicio masca, ca promisiunea din primele zile de a ne da jos toate mastile n-a fost doar un cuvant rostit, a fost o temelie. Incet, mi-am dat jos straiele imbacsite de tristete si resemnare si am invatat sa simt si port culorile in toata splendoarea lor. Am invatat sa rad, eu, care abia stiam sa zambesc. Am inceput sa cred, eu, care stiam ca totul e sortit a se termina. Am vazut ca marea nu e rece toamna, in septembrie, daca tu ma tii de mana. Ca tarile "straine" nu sunt chiar asa indepartate daca vreau sa ajung la ele. Ca merita sa ai vise si sa lupti, intr-o zi, cand te astepti mai putin, vor deveni realitate. Am pasit pe covoare rosii din castele adevarate pentru ca tu mi le-ai aratat. Si pasesc in fiecare zi pe covorul nostru multicolor, din lada mea de zestre, din casa in care mi-ai aratat ce-nseamna sa astepti sa ajungi "acasa".
Ai devenit familia mea. Am devenit familia ta.
It's you. It's always been you.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu