marți, 25 noiembrie 2014

Te...



Te urasc
             pentru fiecare zi de vara in care, in loc sa imi pui soarele-n par si sa ma arunci in mare, te-ai regasit in ochi straini;
             pentru fiecare noapte in care nu am numarat impreuna stelele;
             pentru toate promisiunile ce au ramas scrise, cu litere ingrosate, inchise-ntr-un sertar;
             pentru toata dragostea ce ma sufoca;
             pentru toate locurile in care ai fost fara mine;
             pentru toate locurile in care am fost fara tine;
             pentru toate crezurile ce le aveam si azi nu mai reprezinta nimic;
             pentru toti oamenii in care te-am cautat si nu te-am gasit;
             pentru toti oamenii in care m-ai cautat si nu m-ai gasit;
             pentru ca te-ai desprins de mana mea.

Te urasc
             pentru ca te iubesc.



we'll be counting stars...


            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu