luni, 9 februarie 2015

I'm not okay and that's okay




Am fost invatata sa nu las sa se vada ghetarii ce se topesc in mine, sa nu imi stie nimeni infrangerile, sa imi duc singura luptele. Nu stiu cat am pierdut, nici cat am castigat, nici cat am imbatranit inainte de vreme.
Am tot auzit despre cum viata e ceea ce ti se intampla in timp ce tu esti ocupat cu altele. Despre cum lucrurile cele mai frumoase sunt cele pe care nu le planifici. Despre cum trebuie sa renunti la tot ce te trage in jos pentru a putea privi catre soare. Despre cum trebuie sa il lasi sa plece pe omul care nu te mai stie iubi sau, mai mult, despre curajul de a pleca tu. Despre cum trebuie sa inveti sa spui nu chiar daca fiecare particica din tine urla contrariul. Despre cum daca faci bine, primesti bine. Despre universul care e guvernat de legea compensatiei. Despre geamul care se deschide cand o usa se inchide. Despre ingerii ce ne pazesc neincetat. Despre paradisul ce ne asteapta daca suntem buni. Despre oamenii ce isi vor aminti mereu ca le-ai fost ancora in cele mai negre furtuni. Despre mainile pe care le vom recunoaste in intuneric. Despre te iubescurile care ne-au salvat sau, din contra, ne-au secat de viata.
Despre cum vine o zi in care, absolut intamplator, iti dai seama cine esti si ce cauti in lume. Despre cum deschizi ochii si vezi, in sfarsit, cine te inconjoara. Cine conteaza. Cine e istorie. Cine e viitor. Despre cum not everyone you lose is a loss.
Despre cum o viata incepe de mai multe ori. Despre cum trebuie sa mergi inainte cu inima daca picioarele iti sunt obosite. Despre cum nimic nu te poate dobora. Despre inaltimile pe care le poti atinge. Despre dragostea in care trebuie musai sa crezi. Despre una, despre alta. Am tot auzit...

Viata nu e in carti. Nu e in filme. Nu e ce li se intampla altora. Nu e ce asteapta altii de la tine. Nu e ce voiai sa te faci cand erai mica, nu e ce ai scris in ultima zi din liceu. Nu e ce i-ai promis tatalui tau ca vei deveni nici ce inca spera mama ta. Nu e ce ti-ai planificat, fara urma de indoiala, pe o plaja pustie prin Corfu. Nu e. E, insa, toate celelalte lucruri ce inca se pot intampla. If you are not okay, it's okay. If you are lost, you'll find a way.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu