duminică, 30 august 2015

Everlasting summer


E dimineata. Deschid ochii si-mi dau seama ca e ultima zi din vara. In jurul meu miroase a lavanda si a sfarsit - de anotimp, de poveste, de nopti cu stele. Valiza mea cu vise sta prafuita-n coltul ei.
Se spune ca viata noastra e suma alegerilor pe care le facem. Sau nu le facem. Ca pasii nostri nu se duc pe poteci la voia intamplarii. Ca drumul, o data ce ai intrat pe el, poate fi abandonat in mers daca nu duce unde credeai tu.
In jurul nostru sunt tot mai multe masti in detrimentul zambetelor adevarate. Nu mai mergem in vacanta ca sa ne regasim unii in altii ci ca sa ne dam check in. Postam imagini cu rasaritul dar oare cati dintre noi il si simtim in suflet? Pasarile alea ce canta in fiecare dimineata...cati dintre noi le auzim? De cate ori ne-am trezit oare, in vara ce se sfarseste, cu zambetul pe buze multumitori pentru ce avem? Cand ne-am urcat ultima oara la volan si am condus fara tinta? Sau cand am pasit desculti pe iarba? De cand nu am mai scris o scrisoare cuiva? Nu mail, sms sau chat. Care a fost ultima dimineata cand ai gasit un biletel cu "te iubesc" pe frigider? In cate nopti ai strans in brate, din frica de singuratate, un om pentru care nu mai simti de mult nimic? Si-n cate ai adormit fiindu-ti dor de niste ochi in care obisnuiai sa te pierzi? Cand ai plans ultima oara de fericire? Defapt nu, cand ai plans pur si simplu ultima oara? Cand te-ai lasat sa simti? De cand nu ai riscat ceva, cu adevarat, fara sa-ti pese de urmari? Cand te-ai uitat ultima oara la mainile imbatranite ale mamei tale? Cand ai ingenunchiat ultima oara in fata unui Dumnezeu pe care-L uiti prea des?

Nu stiu daca a fost o alegere. Si, daca a fost, nu stiu daca a fost una constienta. Cert e ca am ales sa"simt". Inca nu stiu daca e blestem sau binecuvantare, dar totul asta din jurul meu pentru mine are alte valenţe. Acum stiu ca daca vara e gata in calendar, pot sa ii dau oricand restart pentru ca am inchis-o in mine. Iar de acolo nu mai poate pleca.

Nu vreau sa trec prin viata asta supravietuind. Vreau sa traiesc fiecare bucatica din ea.



"I am not a complicated girl, she laughed. I just want to run away with you, rob a bank, fall in love and eat icecream in Paris."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu