miercuri, 6 iulie 2016

Ali Bali Oraselul Copiilor

In ultimul timp ma intreaba tot mai multa lume daca mi-am schimbat jobul, mirarea fiind cu atat mai mare cu cat topicul e un loc de joaca pentru copii. E o intrebare pertinenta, avand in vedere ca apar in poze cu ateliere de zane, promovez o scoala de vara si ii innebunesc pe toti cu invitatii de apreciere a unei pagini de Facebook. Credeam ca lumea mea e foarte clar impartita in doua: in litere si in cifre. Nu as putea trai fara scris, e clar. Dar nici nu as putea sta departe de targete si de indicatori. Si totusi, dincolo de impartirea asta a mea, am gasit o farama de magie intr-un mic Orasel.

Casuta mi-e de turta dulce. Vin saptamanal zane ce ne invata sa credem in magie. Am invatat secretele amerindienilor si am facut coronite din pene, am facut din crengi casute de zane, o sa avem baloane uriase de sapun si stiu sigur ca intr-o zi invatam sa dansam. Daca vrei sa vezi lumea de sus, e simplu, te dai in bungee, daca nu, cauti comori in labirint. Cand e ziua ta, iti faci aici o mega petrecere. Si ca sa nu fie doar despre distractie, ramai in scoala de vara impreuna cu alti pici nazdravani cat timp parintii tai sunt la munca. Da, stiu, pare o poveste frumoasa. Dar nu e. Oraselul asta chiar exista. E in aer liber, fix cum ar trebui sa fie. Parchezi la Polus langa intrarea 1 si-l vezi. E acolo si te asteapta sa-i deschizi poarta.

Nu, nu mi-am schimbat jobul. Doar am devenit Locuitor al Oraselului Ali Bali. Te invit si pe tine sa o faci!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu